Dagen innan dagen.

Tjo mina vänner, allt bra? 
 
Själv är jag rätt trött, Men har semester fram tills nästa tisdag nu :D 
 
En del uppdat har ju skett den senaste. 
 
 
LilleMan blev cupvinnare för Medium på Jamicup som Saxnäs Bk Annordnade, Jätte kul!
 
 
 
Jarra har också tävlar Rally mästarklass med kval resultat :)
 
 
 
LiLLE Mint har röntgats, såå sjukt nojjig jag varit hela veckan.... 
 
 
 
Och resultatet!
 
 
 
Känns så fantastiskt skönt, ja jag kan nog skriva ett helt inlägg om bara den känslan egentligen :P
 
Vi har också provat på draghundslivet!
Är helt klart sugen på att införskaffa en sån där, hade varit toppen för deras konditionsträning!
Så kan man ha en sån liten korg fram där Sonic kan sitta ^^
 
 
 Har också inhandlat lite nya aktiveringsspel. Tyvärr var dessa också för lätta-_- Trodde dom skulle vara svårare men icke :)
 
 
 
Och självklart har våren kommit till småland! detta firas med att agilityhindrena åkte ut, och fiskarna har börjat röra sig lite, så kul! :) Sen att den behöver städas är ju en annan femma.. :P
 
 
Agility, Uppletande, spår och lydnad har vi så klart med tränat sen sist... :)
 
 
 
 
Nu måste jag gå och skära köttbullar , tanken är att Lille Mint ska få spåra asfalt i morgon medans Jarra opereras. Vi hörs mina vänner :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0