Invigt "sonic express"

Tjoho vänner, allt bra? 
 
Själv är jag väldigt avis på alla som tävlat agility i helgen:(
 
Men har minsan satt mig med sysslor hela helgen ändå :)
 
Igår vA vi i KRistianstad och hämtade min nya Racer! Sonic express!
 
Givetvis invigde lille Mint och jag den :)  
 
 
 
Gårdagen spenderades dock mest i bil. Med stopp för kååv mä brö och en mönk i äkohallen i kristianstad :)
 
 
 
Idag hade issa och jag också hållt del två av tre i kursen bli kompis med din hund.  Ekipagen fick bland annat träna på att runda Konor. 
 
 
 
Jarra och jag har också tränat stegen. :)
 
 
OCh Lille Mint hittade en kudde och åt äppel på eftermiddagen och avslutade sedan med ett litet pass med novafonen där han somnade :)
 
 
Sonic fick vara med mig en stund att fota lite, men annars fick han vila efter två dagar med "skogsgymmande" :)
Här kommer några bilder :)
 
 
Vi hörs mina vänner :)

Kommentarer
Postat av: Ewelina

Gud vad kul ni såg ut att ha det! :)

2016-04-17 @ 21:44:43
URL: http://nouw.com/ewelinagranberg
Postat av: Therese

Oi! Fin trehjuling :D Hvor har du kjøpt den? Pris? Er du fornøyd? Hvordan bremser er det på den? Hehe og herlige hunder også. Du har en veldig fin malle :)

Svar: Tack, den är köpt begagnad av min systers kompis som tränat mycket drag, så kan tyvärr inte ge mycket mer tips än så :(
emmelie rydell

2016-04-17 @ 21:45:47
URL: http://tijon.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0