Sån Gokänsla efter helgens bravader :)

Tjo mina vänner, allt bra med er? 
 
Själv sitter jag och funderar över helgen. Jag och några kompisar hade bjudit hem Rebecka Glimholt för att träna lite Agility. Jag hade alla tre hundarna med fast i olika perioder,mest Jarra efterssom det ger mig lite mer :)
 
Lille Mint har ju lite problem med att veta var hans ben är. trotts de fåtal gånger han fått prova agility öser han allt vad han har, oavsett var hopppinnarna är. Därför körde vi en övning där han hoppar i en 8a. Farten plockar vi ju fram sen :)
 
 
 
Jarra och jag fick många aha tankar i attgå tillbaka lite till grunder och utöka dom. och lite knepigare grejer också :)
 
 
 
Sonic fick också köra en Kombination, han är ju för duktig min lilla pojk :)
 
 
 
 
Nu har vi mycket att träna när vi drar igång igen. :)    (Agilityvila nu) 
 
En bild på nästan hela gänget
 
 
 
 
En annan skojsig sak är att Jarra och jag är anmälda på kurs för Maria Brandel. det ska också så klart också bli spännande :D Ja och sen Annica Aller kursen i december.  Roligt! 
 
Igår var vi duktiga och tog tag i Canicrossen igen. Måste få upp konditionen 
 
Vi tog en liten Welfie efter. Lille Mint fick ju dock bara vara med på nedvärmnings rundan :)
 
 
Lilla Bacon har fått en egen ManCave. Han är väldigt nöjd med den!
 
 
 
Och vi avslutar med lite Bilder från i morse:)
 
 
Ha det fint mina vänner  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0