Lekande liv ❤️

Hej mina vänner , allt bra ? 
 
Själv har jag en nöjd känsla efter helgen . Min fina jarra erövrade titeln distrikts mästare agility large 2015 . Det gör mig så klart jätte stolt . Totalt hade hon 10 fel . En vägran pga jag safade i slalom samt att hon vred sig på nåt lustigt vis över ett hopp hinder och Fick därför en rivning . Hon var den enda nollan i agilityklassen . 
 
 
I laget som vi körde fick vi inte ha någon disk . Detta pga vi bara var tre ekipage från Emmaboda . 
Sonic kör nollat , kito och ulla lika så ... Jarra kör jätte fint MEN vid näst sista hindret får jag för mig det är bakåt hopp och skickar henne runt -_- dumma jag !! 
 
Men jarra och Sonic har skött sig jätte fint i alla fall ❤️❤️
 
 
Idag har vi tävlat lag i karlskrona . Jarra och jag två disk . Detta pga slarv från min sida . Jag får skärpa mig . Hålla fokus på lugn . Det är så jag måste jobba . Tillit och tysta kommandon . Bara där det verkligen behövs . 
 
Men vi är på rätt spår i alla fall ! :) 
 
 
Vi hörs mina vänner <3 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0