Nu är det helg !

God morgon mina vänner, är allt bra ?    

Veckan som gått har varit lite skum. Känns som man sovit , tränat , jobbat. Typ. Och det är väl egentligen det jag gjort också så :p 

Måndagen var det ju möte med jobbet mellan 14-16 så där blev inte mkt gjort efterssom jag inte fick sova ordentligt så fick jag ju göra det på em. 

Tisdag fick jag flytta canicrossen till efterssom det hann bli mörkt på måndagen (springer inte i mörker som ensam tjej i skogen) 
Ang detta är jag lite gnällig. 



I Emmaboda kommun är man som hundägare inte välkommen att träna med hund på elljusspåren utan istället ska man som ensam tjej behöva springa själv ute i skogen, där underlagen dessutom inte är riktigt bra ( trampade snett förra veckan och gjorde ett svanhopp i måndags) . Detta retar mig jätte mycket . Helt enkelt för att samhället känns mer och mer riskfyllt att befinna sig i. Dvs jag känner mig inte trygg. 

Skog-skymning-djur i rörelse. 

Vidare rädd är jag ju inte för psykopater eller dylikt då jag har skydd i koppel, men jag bor i ett vildsvins tätt område och ja, ni fattar. 

Menmen vad ska man göra :) det innebär iaf att det är lite stressigt när bag vaknar och har två timmar att hinna springa på ( jobbar ju natt) 

På onsdagen hade lille mint kursavslutning i rallylydnad. 
Han är mogen för uppvisningen på lördag där anna ska ha sin examentation och visa upp vad hon lärt oss. :) 






Igår utökade jag med ett varv till i elljusspåret , duktig jag ! 
Målet är fem km på nyår. Det borde gå :) 

I helgen har vi ju dels uppvisning och på söndag ska vi på rundvandring under karlskrona. 
  





Vi ses mina vänner ! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0