Veckan i bilder

Jarra är väldigt öm i bogen, och är därför satt på vila. Hon får tävlas, men inte tränas vissa moment. 
Det mesta utesluts ju tyvärr så som Fria följet, slalom, balanshinder , drag etc. Det som tär på kroppen. 
 
Det vi får träna är gruppmoment och uppletade ungefär. Det är givetvis inget o snacka om, hundarna måste ju må bra, även om det är tråkigt o ha vila. Därför har jag lånat hem Minttu Av Centaurus som är till salu, Minttu är Jarras systerson om man säger:)
 
 
Här kommer lite bilder:)
 
 
Fredagen bestod av agilityträning 
 
 
 
Lördagen var jag o tävlade i Tidaholm. Bra känsla i loppen, men jag var för slö vid a hinder så där körde vi en disk, de va sådär ni vet så man bara, jaha, vf stannar jag, nu kommer hon diska sig. :P Andra drog hon in i en tunnel, vi skippade slalom när vi ändå var diskade, andra lopper smäckte hon in i slalom.. Jätte bra!! inte -_- blev ledsen på henne.Menmen. :)
sonic var lite slö, mitt fel! han tränade ju dagen innan,då blir det ju så. MEn han var med o duktig annars, lite tung arbetad :)
Jag tyckte det var lite tidigt att ha med Minttu på agilitytävling så han fick vara med berra på kalas och det ska ha gått toppen.. Förutom då berras farbror klappade han på magen.. Då hade han tydligen lagt av en ordentlig rökare under bordet :P 
 
På Söndagen var det utställning på konstmuseet för hundar, vi åkte dit o miljötränade. Mina hundar tyckte väl egentligen det var lite larvigt. Trångt som sjutton ( vi kom lite tidigare så det var inte så mkt folk då) och ja, de är ju vana vid värre :P
 
 
 
Idag har vi haft skogsdag. Jarra har fått köra uppletande, Sonic lika så. Jarra fick lite extra egentid också. Valpen ville jag inte börja med när jag var själv, så han fick Godisträd, Träna på att Leka och sen fick de alla godissök.
 
 
 
Vi hörs mina vänner  :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0