Skogsdagarna 2+lydnad + rally

Tjoho allt bra? här är det fullt ös! 
Tisdagen bestod av lydnadsträning med bästa gänget-
 
Jarra fortfarande under dämpad träning så henne körde jag gruppmoment samt lite vänster till högerhandling med.Gick toppen! kanon nöjd. 
 
Sonic fick bara med och gå kringlan, köra lite hopp över hinder och nån inkallning.
 
Valpen fick "prova" klicker och att leka.
 
 
 
Lite bilder :
 
 
 
 
 
 
 
På tisdagskvällen tog jag sedan lite vila, kände när jag pratade med evve att jag var lite lost, fattade sen jag va febrig -_- Så onsdagen blev ju också lugn för dom på sätt o vis. Vi var på roadtrip till Mariestad. Vi var där uppe och lämnade av en tik för parning. Mer vill jag inte skriva ut här för det är varken min hund eller min ensak, men det kommer bli spännande, :):)
Här rastar vi innan matte får lunch i Jönköping. 
 
 
Kissrundan innan hemvägen bestod också av att käka lunch ute.. 
 
 
 
Tycker det är så fint tidigt på morgonen när det är så här frostigt :)
 
 
 
Uppletande har vi ju ocksp kört i veckan. Fast lillen fick vila,men gå med på prommisen så klart. Hundarna är dock något missnöjda med minskad prommis tid.. 
 
 
 
 
 
 
Idag har vi också fått ha spårdag. Lillen fick sitt första spår. PRovade honom lite med ett näringsspår och ett spontanspår (där man passerar spåret och ser intresset) båda två godkändes. Dels för att han är ett matvrak och dels för att han nog helt enkelt har det i sig. 
Det är lite svårt med den lille, efterssom han bara är på besök. vet inte riktigt hur mycket jag vågar göra med honom ifall han flyttar till ett nytt hem där han kanske kommer få en annan inriktning :)
 
 
 hmm, luktar annarlunda??
 
 Jag följer det!
 
Åh! En leksak! 
 
 
Bus!
 
Köttbulle spåret :
 
 
Jarra markerade som en lite gud idag ! älskade lilla hund < 3 dock fick matte springa i starten.. Ville inte rycka i den onda bogen ju :P och då blir de lätt så hääär...
 
 
övriga bilder från dagen :
 
 
 
Nu sover tre styck monster och det är ju skönt! :)
 
I måndags var vi också på en väldigt bra föreläsning på hundbiten i Karlskrona. Lilla tuffingen var så klart med! och blev bjuden på ett revben. det var uppskattat :D
 
 
 
Veckan har också bestått av besök hos mormor och hennes asgoa cheeskake :D
 
Och övrigt :
 
 
Jaktkatten har vänt texten på min dator
 
tar det som en pik att han är hungrig
 
Vakthund i fönstret?
 
Bus. 
 
The typical jaktkatt. 
 
Kloklipp. Helt ok. 
 
Mina godingar :D
 
 
Basök hos miljöstationen= nya gosedjur inshoppade. 
 
Skogsrundan,
 
 
 
Utöver allt detta blev min lilla ängel Sonic 8 år gammal igår . Grattis min älskling <3
 
 
 
Ha det bra mina vänner :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0