Fotat lite :)

Idag gör vi ingenting. :P Sotaren har varit här och lillen har fått sin andra vacc. 6 gottar fick han framför sig på bordet. Vid två kvar var sprutan klar och flyttad.. Så ja hans lilla värld bestod väl egentligen idag av att gå in i en byggnad, checka av vilka ben som luktade godast, hoppa upp på ett bord, gosa med en kvinna i blått, få lite godis sen gå ut. JApp. 
 
Har fotat Jarra till hemsidan idag, med vandringspriserna. Tror jag blev ganska nöjd. hade kanske velat vara lite närmare men då skuggade jag på bilden så det gick ju inte :) Vad tycker ni ? 
 
 
 
Igår var vi och spårade ulla och jag. Jarra fick en rejäl utmaning! vildsvinsbökadåker a`la Smauland. Men hon tog sig igenom, och jag lät henne jobba.. men hon var gryyymt trött. Givetvis hade jag bara leksaker i spåret. MAn behöver ju inte tråka ut det helt :P 
Valpen fick spontanspår och lilleman bananspår. Ulla fick ett apellspår :) 
 
Bilder:
 
En av störningarna vi fann i Jarras spår :P  (togs med hem som uppletande föremål)
 
 
Vi har också haft spelkväll. Jaktkatten stal så klart showen! 
 
 
 
De Små:
 
 
 
Idag har vi som sagt bara chillat. Jag har skrivit ut schemat och förberett för kursstart imorgon. 
 
Vi hörs mina vänner :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0