Sömnbrist, Förväntan och äntligen är isoleringen över!

tjoho kompisar! allt bra? själv mår jag toppen. Lite trött. Mint väckte mig kl 5 = 4a timmars sömn i vanlig ordning. Önskar jag sov tyngre och berra lättare att väcka. Men det är ju som det är. Klockan var ställd på 7 så tänkte ingen mening att lägga sig igen :) eller det kanske det var men jag tvivlar på att jag kunnat vakna igen då :P
 
Lille Mint har kommit upp i tonåren, börjat resa benet var tredje kissning och tugga på saker :)
 
 
 
Billös som jag varit har handlingen varit lite begränsad med så jag får skylla mig själv:) Försöker hitta butiker med storpack men det är ju så helsikes dyrt. Så har nån tips så får ni gärna komma med det, 10 kgs märgben är bra, men vill ha "vanliga" tuggisar framme också som inte luktar död :P
 
Leksakerna börjar ebba ut så behöver fylla på det också lite :) 
 
Här har vi lite fruktstund en morgon.
 
 
 
Igår på morgonen efter jobbet tog jag tag i saken och införskaffade en ny bil, ingen modern eller jätte fin, men en som fungerar bra. Det var ju inget direkt planerat bilköp. :)  Skönt ska jag säga! :)
 
Åkern där vår träningsgrupp skall hålla till har vi också nu fått tillgång till! Superskoj! Första gräsklippningen gjordes igår :)
 
 
 
Hemmaträningen fortsätter, bara slip av detaljer, liten pojk har lärt sig var man får gotte och springer o ställer sig där spontant om jag glömmer lägga upp pallen på hyllan :P
 
 
 
Lite jobbig är han också när man försöker träna "sidan"med jarr.... 
 
 
 
Sonic försöker jag jobba med för att få närmare i högerhandlingen, det är svårt.. men det är det alltid i inlärning med han så det är bara att ösa på tålamodet :)
 
 
Världens bästa sambo kom med rosor igår också, är han inte bäst så säg ♥
 
 
Idag är det uppladdning inför guldagilityn! Jarr och jag ska ha egentid och gå kurs för seljko Gora, ska bli så spännande! :) 
Verkar bli lite varmt så kyltäcket får hänga med. Det var en väldigt bra investering! är toppen nöjd, behöver inte blötas och kostade 129 kr på Hööks. Hundarna eller ja jarra och Mint sover på dom de nätter som varit varma, (Sonic sover ju fortfarande under täcket)
 
Släktträff vankas också i Em så det blir fullt ös , Kanot paddling till Klättorp :) Vi hörs mina vänner :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0