Smått o gått!

 Tjo! Allt bra mina vänner? själv fortsätter min billösa isolering här på landet :P
 
Igår var det temakurs i blindbyte på klubben, vad roligt det är att grilla folk! :P hundarna igår var ganska så erfarna så de förarna fick ligga i :)
 
Mint fick också prova bakdels kontroll för första gången igår, vi kör klossträning. Oj oj vilket fokus man fick lägga bara på balasen. Men så duktig! :)
 
JArra fick köra bakdelskontroll också men med mig på högersida (för rallylydnadsträningens skull )svårt det med säger hon :)
Sonic fick köra på fotsidan och han tycker det är väldig troligt :)
 
IDag har vi spelat lite spel, för regnet var så tråkigt! OCh jag tog så lång sovdag och stackars djuren får ju inte så mycket hjärngympa när jag inte har någon bil :(
Mint fick i alla fall 
 "spår" dvs rutor på typ  1 meter. Han var lite het ändå, därav fick han tre till. inte lustigt när vi inte "spårat" på typ två veckor, jag får skärpa mig! :) 
 
 
 
Jarras framför och backa problem börjar avta! känns jätte bra, ! Ligger en film inne på min instagram om nån vill titta, Wokita88 heter jag där:) 
 
Vi körde också konskick med början på appoteringen.. Jarra har fortfarande lite svårt att hia sig vid konen om det ligger belöning bakom, eller hon snarare tror det ligger belöning, så stadga där är en av prio just nu:) 
 
Till helgen blir det egentid med Jarr och kurs för Seljko Gora. Ska bli så roligt!
 
Nu ska jag lägga in lite filmer tänkte jag i hundarnas "om" sidor , lite roligt tänkte jag :)
 
Vi hörs :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0