Mints andra dag på ipo lägret! + snabb besök på utställning.

tjo mina vänner , allt bra ? själv är jag lite trött men la mig vid 8a igår. sen kom berra hem 00,07 och jag hade glömt lägga ut nycklarna, en stycke Malinois dam talade tydligt om att det gick en man med ficklampa på våran altan.åt lite sen la mig igen, välbehövligt!
 
Åkte hem lite tidigare från kursen igår då Mint var så himla trött och behövde vila upp sig lite ordetligt. (så mycket det gick till morgondagen)
 
Jag måste ändå beröma hans förmåga att märka av när det är aktivitet och inte. Han sorterar rätt om man kan beskriva det så! :)
 
Morgonen började med hans första lilla utställning (ställdes som nr 3 i ringen)
 
Han var jätte duktig, trygg i ringen inte nosig eller någonting, fick ställa om han nån gång sådär men va sjutton, han är ju bara 6 månader! tandvisning och genomkänning gick jätte bra, kritik orkar jag inte skriva (eller ens läsa) då utställningssekreterare känns lite aroganta i sitt textande dvs man behöver analysera varje ord och näst intill gissa vad som faktiskt står på pappret :P
 
Oavsett så blev Resultatet på hans första utställning Hederspris och bäst i Ras Valp ! Det var ju roligt :)
 
 
 
 
Vi valde att skippa Finalen och åkte till lägret i stället! Blir bilder bara här, sen skriver jag lite om sista dagen tänkte jag, börjar ju jobba om en stund och måste förbereda morgondagens kurs i framförbyten. 
Vi hörs mina vänner :)
 
PS, Tack Erika för så fint som du har fixat "om" bilderna på sidan, uppskattar det verkligen :D 
 
 
 
Ha det så fint mina vänner ! :) 

Kommentarer
Postat av: Isa

Åh så roligt det ser ut! =)

Svar: det var skoj :D prova? :D
emmelie rydell

2015-06-14 @ 21:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0