Ja va fasiken händer ??

Tjo mina vänner , allt bra ? 

Själv fortsätter jarras o min nedåt spiral. Men vad gör det, vi kommer komma igen !! :) 

Inga tävlingar på tre veckor nu, och planen lyder träna som fan ! Vi måste hitta och lära känna varandra igen ! 

Jag vill inte vara en sån som går av banan missnöjd. Jag vill känna "känslan " oavsett resultat ! Det är mitt mål ! Och vi ska fan bli bäst !!  :) 


Sonic var kraftigt påverkad av värmen idag, travade.. Menmen. Så kan det vara när första riktiga värmen kommer :):) 

Ett nollat lopp körde han som ledde till en 6 plats :) 

Vi avslutade dagen med ett uppfriskande bad :) 










Utöver det har vi utforskat byn , spårat och kört godis träd i veckan. 


Fredagen bestod av att klippa gräset hos mamma. Hon har ju kronisk smärtsyndrom. 


Vi syns mina vänner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0