Hemma från Bph.

Tjo Kåmpisar! Allt bra?
 
Själv är jag fortfarande rätt trött, inte riktigt vänt på dygnet :)
 
Igår var vi och paddlade kanot på lyckebyån och därefter åkte vi till mormor och åt lite. Mormor och morfar Gifte sig under midssommar och firade i år 55 år som gifta tror jag hon sa :)
De stora hundarna fick vara hemma och Little Mint fick vara med. Mormor är ju rädd för både Mint och Jarra men Mint är fortfarande för ung för att lämnas hemma så länge. 
Lite bilder från dagen!
 
 
 
 
Dagen idag har dogsen haft hemma dag med Husse, Jag har varit med syster och Samujerd på bph. 
Mint har fått sitt första inomhus bad, Det blir ju så när man rullar sig i fågelbajs! Husse fotade tyvärr inte. 
 
 
Lite bilder från Bph  (beteende och personlighetsbeskrivning för hund)
 
 
 
Vi hörs mina vänner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0