Förbannade överanalysering -_-

Tjo mina vänner, blev tidig morgon idag med, Tack Mint! -_-
 
 
 
Kursen igår för Seljko Gora slutade inte så bra :(Jarra började halta :/  trodde det var bogen som spökade, så igår när jag kom hem skulle jag massera henne en snabbis innan kanotfärd men upptäckte då att det var trampdynan som spruckit :( Fattar inte hur det kunnat hända, bara kört hopphinder och tunnlar på kursen. Måste legat något vasst nånstans :/ Menmen nu håller vi tummarna att hon hinner läka till Guldagilityn! 
 
 
Nöjda var vi i alla fall tills Skadan uppkom :)
 
 
 
Detta betyder ju då att Sonic får följa med på dagens kurs, och det känns faktiskt lite roligt! det var länge sen han och jag hittade på något själva så (förutom o träna ) Så det ska bli spännande :)
 
Ang Jarra inser jag mer och mer, att det är vanlig träning vi behöver, jag kan de flesta handlingmetoderna, det vi behöver är att bli  ett, att jag ska veta i bakhuvvet var hon hela tiden befinner sig. OCh då blir de ju toppen men nya träningsgruppen ♥
 
 
Efter kursen var det dags för släktträff, vi paddlade Kanot, Grillade, spelade kubb, sjöng runt elden och fick lära oss lite om klättorp. :) Här kommer bilder:)
 
 
 
Vi hörs mina vänner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0