dags igen :)

 Tjoho vänner. Ny uppdatering igen. Veckan har bestått av jobb och lite träning. 
 
Jarra har fått lydnad, vi har verkligen tappat ställandet under gång, så det repeterar vi en massa just nu, även inkallningen, framåt sändandet och krypet. 
 
Lille Mint fortsätter inlärningen av linförighet och inkallning.Jag har också börjat sätta lite krav på ligg kommandona :) 
 
Igår åkte Little Mint och jag ut i skogen, för att bonda lite. Köra lite kurragömma. Svår hund så sätt. Han drar ju aldrig, men han älskar springa kring på avstånd, även om det är med belöning eller bara gå prommenad så älskar han springa kring. Han kommer ju när jag ropar eller så, men jag vill ha han lite mer bunden till bara mig :)
 
 
 
IDag har vi haft agility träning. köra slut hundarna lite :) Avlsutade med ett rally pass. ÖVa lite inför debuten när den nu komma skall. Jarra har väldigt svårt för snurra mot mig. MEn men lite övning så :)
 
Här kommer bilder från dagen :)
 
 
Lite annat under tiden : (MEr agility bilder kommer sist)
 
 
och agilitybilder och lite rally:
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0