Lille Mint, mål 2016

Ja vad ska man skriva :P det är inte lätt att sätta mål på lille Mint, han känns ju forfarande som en liten valp trotts att han hunnit bli över året. 
 
Agilitymässigt planerar jag att låta han debutera i september. ( han blir agilitymyndig i juni) men vi får se vilken nivå han ligger på då. han är ju ännu oröntgad och har aldrig gått över ett balanshinder. faktiskt inte hoppat  så många hinder på raken heller,eller ens på medium höjd.:P
 
 
 
 
Rallylydnads mässigt skulle han ju debuterat redan men pga utslagen tand fick vi strunta i det. debut kommer ske under våren .
 
 
Lydnadsmässigt är han faktiskt ganska duktig. om det blir en debut lämnar jag osagt.. ;)
 
 
Ipo mässigt kommer vi försöka träna lite mer seriöst. och främst i spåret som jag slarvat mycket med. :)
 
 
 
sådär ja,det är vad jag tänker med lille Mint :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0