Aldrig mer Animail.se !!

nu börjar jag bli riktigt trött på animail. 
 
Beställde och betalade den 6dec. foder till mina hundar.
 
Köpte även med tre leksaker (har ju tre hundar så det måste ju vara jämt :P)
 
I måndags stod min vara ännu som ohanterad. Jag ringde och det visade sig då att de inväntar en boll som de tydligen inte haft på lager fast det stod så på hemsidan.
 
Vi kommer överens om att de skulle skicka den i efterhand.  Det hade blivit något fel i systemet och jag borde givetvis ha blivit meddelad om det. Jajja ok. Får köpa doggy till hundarna så länge, utbytet är inte stort här där jag bor.
 
Varorna kommer på onsdag blir beskedet.
 
 
Dagen efter, får jag ett kvitto på ett köp där de tagit bort bollen de inte hade hemma. Jag bad inte om att få min order ändrad så jag ringer igen..
 
Tyvärr var det även då fel i systemet.. för den bollen skulle inte finnas i sortimentet mera...
 
Dvs de har väntat med att skicka mat till mina hundar för de har inväntat en boll som de planerat inte ska komma nånsin igen. 
 
Är det ens logiskt?
 
Nya besked, varorna kommer på torsdag!.. 
 
Idag sitter jag här.. Varorna har inte kommit än.. Efter tfn kontakt kom visst varorna lite för sent till Lantbrevbäraren men jag får dom innan helgen! 
 
Att mina hundars mat tog slut för 5 dagar sedan är ju inte deras problem så klart. 
 
Jag kommer aldrig mer handla därifrån.
 
Personalen har varit trevliga vid telefonkontakt men tyvärr hjälper inte det när man får vänta så här länge och de inte ens har koll på sitt egna sortiment och man får lägga så mycket tid på att jaga lösningar själv.
Att de dessutom har tfn kö på 20 min och fortfarande inte svarat på mejlet jag skickade i måndags innan jag ringde är ju för mig också en känsla av avståndstagande. 
 
Bara själva grejen med att de tror man vill samfrakta pga en boll saknas när det gäller just hundmat gör mig lite hm fundersam.Det måste man ju förstå att folk planerar för att ge regelbundet likssom.. 
 
 
Nä aldrig mer Animail!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0