Veckan som gått!

Tjo mina vänner, allt bra? Själv mår jag toppen-. Har stängtav min fb för att ta lite "egentid" , typ:P Nä men ni vet, ibland vill man ha lugn och ro :)
 
 
 
I Söndags firade vi Martins födelsedag. Det gjorde vi genom att skjuta djur med pil och båge, ja plast djur då så klart. En rolig och lite annorlunda sak:)Lite bilder :
 
 
 
 
 
 
På måndagen fyllde jag år, och jag fick verkligen presenter jag önskat mig ♥
 
En Novafon, Sonic godkände den ;)
 
 
 
Fick också boken Jumping av Susanne Garett :D
 Och lite annat smått o gått, bland annat en fotlänk av sambon :)
 
Veckan har också bestått av 3500 spänn i vetrinär kostnad :p 
Kattungen hade ju kattsnuva när den kom :( Lille Mint hade noskvalster så han fick en undersökning och Medicinering och i fredags var jarra och jag ock undersökte Sköldkörtel, Svar får vi på Tisdag. 
 
 
"Bacon" och Lille Mint har bondat.. 
(I alla fall enligt Lille Mint)
 
 
 
 
I veckan har Jarra och jag privat tränat., Hon var så toppen ♥
 
Igår tävlade vi i gbg-. med blandade resultat- Fint sammarbete, förutom sista loppet, hon var då förtrött så hjärnan var lite hippig och happig :) Idag tävlade vi i Kind. Sonic körde två nollade lopp men tiden ja ni vet!  Jarra gjorde jag små missar med i varje lopp :/  Tråkigt men hon var iaf duktig :)
 
 
Några var Nöjda på hotell i alla fall :)
 
 
Lite övrig från veckan!
 
 
Hotell frukost :)
 
Prommis :)
 
MAssagekö.
 
 
Envisa.
 
Typiskt Mormor ♥
 
Lille Mint i gräset.
 
Jarra Matar fiskarna.
 
Tugga ben.
 
 
Mints nya leksak katten Bacon. 
 
Väga sig i djuraffär. Lille Mint 22 kg. 
 
Jarra 26 kg. 
 
Köpt nya leksaker :)
 
Tugga Märgben. 
 
 
Äta på larmgatan 10 i kääälmah
 
 
Se husse på promenaden och vägra gå.
 
ha det fint alla fina :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0