Tjoho!

allt bra med er? själv känner jag mig kluven! detta med Jarra :/ hon är så taggad för att träna men så splittrad på plan. blä! Vi har tid på fredag för prover på sköldkörteln. Får se vad det visar :)Min lilla Kicka♥
 
Vi har blivit med Bacon! 
 
Bacon har idag varit hos vetrinären med konstaterad kattsnuva -_- Men han är pigg och kry för övrigt. En liten anitbiotika kur i tio dagar och lite ögon rengöring :) 
 
Vad hände med jaktkatten undrar då ni? Jaktkatten försvann :/ Min farbrors fru såg ett lodjur bara några km härifrån nån dag innan hon försvann så vi undrar om den gav sig på henne :/ Saknar henne gör vi i alla fall :/ 
 
I veckan har vi tagit vila. Jag trodde det var det Jarra behövde men nä, hon är likadan på som på kursen i söndags. överladdad men helt splittrad. Jag förstår inte varför och det gör mig ledsen :/ men som tidigare skrivit har vi tid hos vetrinären på fredag så vi får se vad hon säger. :)
 
Här kommer lite bilder från dagen. 
 
 
ha det fint mina vänner:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0