Tjo mina vänner, allt bra ?

Själv är här toppen, vi började dagen med ett canicross pass på elljusspåret hemma vid. Mint fick vara med på nedvärvningsrundan , han är ju lite för liten för att springa med ännu :) 




Därefter körde vi ett litet lydnadspass. Mint fick träna bakdelskontroll, ligg, stå ( första gången, så duktig ) vi har även börjat med "sakta" som förberedelse för framförgåendet. Vi tränar också snabba svängar. 


Jarra fick träna bakdelskontroll på höger sida samt konskick med dirigering och framåtsändandet, hon börjar faktiskt bli riktigt duktig i det måste jag säga :) 

Sonic fick träna bakdelskontroll och var därefter nöjd :p 

Kände att mint har börjat vilja ha lite mer samarbete i leken och bjuder in mig mer. Roligt, då ger ju träningen i leken resultat ! 

Sista ipo träningen har nu varit och det drar igång igen i mars. Lite tråkigt men :) 


Ha det fint mina vänner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0