Debut i Mästarklass!

jaha, då var den gjord! Det vi fasat för! Första banan kände jag mig lite nervös. Det har ju gått skit sen kursen i Nybro för ett par dagar sen. 
Men Jarra var jätte duktig. Inte riktigt den LF vi brukar ha,men hon var ändå med, och det var det som var det viktiga för oss. 
Andra banan var lite mer knepig.. behöver jag nämna att frestelsen bestod av kaninskinn och makrill?? Men här var vi ännu mera team och Jarra var kanon duktig ♥ Tyvärr var det någon som inte riktigt kunde reglerna och klappade henne i honnörsrutan efter tiden gått ut = Disk! Suuuuuuck! 
 
Debuten blev i alla fall 91 p. Hade disken inte uppstått hade hon fått 73 tror jag. Hon gjorde en extra snurr bakom ryggen på mig, Min fina tjej ♥
 
Lite bilder från dagen :
 
 
 Husse och Mint passivitets tränar :)
 
Jarra i första banan :)
 
Lite lek och träning med Mint i lunchpausen :)
 
 
Jarra i Andra banan, behöver jag säga att 8ans frestelse bestod av kaninskinn och makrill! :P Jarra var jätte duktig och gav det inte ens en blick :D
 
Därefter åkte vi och åt hos Berras föräldrar. 
 
 
Jarra fick också domarens pris, Boken 100% RAllylydnad. Så roligt med en liten sporre när man varit så klumpig som jag idag :P
 
Vi hörs mina vänner:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0