Hej mina vänner!

Allt bra? Själv har jag det toppen. Inspirationen och motivationen är tillbaka, superkul :) och till och med till alla grenar :) :) 

Idag har vi varit på en föreläsning som hette "hundens hållbarhet" en föreläsning om hur man kan se tecken på skador på senor och leder, tecken på valpar med dåliga höfter och tecken på artros 
Föreläsningen var nyttig och jag fick lära mig mkt nytt som man har nytta av. Hur man kan se olika hältor och hur olika underlag visar tecken vid hältor. 



Vi fick även lite info om pilates och prova på det. Kul tyckte dogsen :)




I helgen har vi ju också tävlar, vet inte om jag uppdaterat det? Loppen kändes kanon men ingen pinne in. Lilleman hade en kanon speta så skoj !! :D 
Dutte var duktig också men jag safade lite för mkt :)




I måndags var det sedan kurs hos Susanne. Dom skötte sig så duktigt bådA två! Stolt matte efteråt kan jag säga! Fokus just nu är att få flyt i min handling, våga lita på hunden o sluta safa :) 
Jarra satte varenda slalom trots jag lämnade hennes så många meter. Att jag inte vågar på tävling ?? Dum ja e! Sonic var duktig också, vi tränade en del grunder med honom, och det svaga fortsätta med också för det behöver han :) :) 

Min motivation är tillbaka o känslan är så bra igen <3 


Ulla och jag har också hittat en träningshall för vintern , Perfa!


Och viktigaste ! Jag o jarra har kommit med på kurs jouini Orenius och Åsa Emanuelsson , kan det bli bättre ??

Vi hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0