Det senaste..

Hallå mina vänner, allt bra ? Nu har jag ju slarvat igen med mina inlägg. Men så blir det ibland :) allt bra med er ? 


Mitt liv flyter på fint, just nu jobbar jag med mig själv mkt, eller jag försöker öppna upp det positiva kan man väl säga . Jag försöker suga i mig alla kommentarer jag får och det känns som det funkar fint. Motivationen är på topp :)! 


Jag har tränat en hel del nu på sistone, för det är så skoj igen :) mkt fokus ligger på ställandet och framåtsändandet och det känns som planen funkar bra där ! 


Vi har också varit ekipage för blivande domare i avancerad klass rallylydnad. Det var väldigt nyttigt för oss. Kanon ! :)


Ett träningstillfälle har vi haft till med privatträningen och läxan där år bakombyten och push and pull. Jarra har inte riktigt det där suget på dom längre, vet inte varför! Men det är bara o träna grunder så ska det nog sitta :) Sonic är ju lite mer införstådd i bakombyten men han behöver träna det han också så :) 
Här är banan :



Jarra har också varit hos veterinären för vaccination och för ett friskhetsintyg till försäkringsbolaget så jag kan höja hennes livvärde. Här är vi hos veterinären. 





Jag har också bett husse i huset starta tvätten i veckan.. Den till höger är inte tvättad av husse, den till vänster är det..


Idag har vi varit hos Ankie Laurensens och haft utbildning i stretching,









Det var allt för idag, vi hörs :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0