uppdatering..

hallå, just nu bloggas det så sällan så jag måste gå in o läsa vad jag skrev sist :P
 
 
Ronneby var vi och tävlade i. Jag återgick i min negativa känsla.. eller min besvikna känsla . det gör mig så ledsen. jag vill vara den där glada matten som är glad oavsett, varför är det så svårt? :/  
Just nu tror jag att jarra o jag har hamnat i nån ofas likssom. hon får inte vad hon behöver och jag själv slarvar/hinner inte med träningen. jag kan knappt minnas när vi spårade sist  :/ 
 
Ska försöka köra lite mer lydnad o bruks för att få henne till en jämn nivå och hitta oss igen. 
 
Disk disk blev det för Jarr i Ronneby. Sonic knep 2 3je placeringar så det var ju roligt. (dock med tidsfel) Men det känns inte omöjligt att han skulle kunna fixa nån pinne nån gång :)
 
 
 
 
 
Vi har också haft tävlingen "älska mig mest"
 
 
Träden har kapats ner:)
 
Före:
 
EFter :
 
'
SEn ska ju stubbarna tas bort.. och gräs ska sättas :)
 
Min nya dahlia tar sig den också! :)
4
 
Nån inser att man inte får gå i landet :P
 
Vitlöken:)
 
Vi får väl se hur det går för örtlandet :D
 
Rastar sitt Gokartdäck.
 
Nya blomlåder uppsatta. Avvaktar frosten tills något får bosätta sig där :)
 
Dahlian från Barcelona :)
 
 
Äntligen har det dykt upp lite blad från den ena blomman från barcelona :D Dahlian och den andra roten mår ju bra men dessa o kaktusen gå långsammare, så roligt! :)
 
Nya blomman tar sig också. Läste på nätet en som hade en på 1,60 m. Hoppas vi kan lyckas lika bra, hade vart fränt! :)
 
Vi har börjat med canicrossen igen. Dock har matte slarvat bort lillvovvens sele men det gör ju han inget o springa efter lös ^^
 
 
Vi har också monterat upp hyllor i garaget :)
 
Tränat rallylydnad
 
Fått gotte leverans :) (lunga, hjärta, kaninöra och hjortpinnar)
 
Och vi har tränat lydnad
 
I morgon vankas tävling i rallylydnad. Jarra ska debutera i fortsättningsklassen och Sonic tar förhoppningsvis sin första titel RLDN .Det hade varit riktigt skoj :)
 
På Söndag blir det dubbelklass agilitytävlingar i Jönköping, ser fram emot detta :)
 
Jag har också blivit kährs anställd nu efter att arbetat där sedan aug genom lernia. Skoj! :)
 
Vi hörs!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0