spårdag :)

Idag  har vi spårat förförsta gången på typ evigheter. dags för det tyckte jag nu efterssom vi ska på läger vid kristi himmel färds :)
Idag lät jag henne vandra utan styrning. Husse gick spåret som var lite mer än 400 m. 5 apporter utlagda och 5 apporter markerade och med hem så det var ju bra :)
 
PAff blev hon när det låg en slutapport mitt i spåret , det trodde hon inte kunde hända, fick ge henne 2 skick efter apporten lite konstigt sa hon men jag trampar vidare :)
 
Nöjd matte :)
 
 
 
 
Därefter blev det en skogis o husse har fått övningsköra hela dagen. Lite extra till och med, efterssom det började spöregna så tog vi en liten runda till:)
 
 
 
 
Tvättdag har vi också haft :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0