Vilken underbar dag!

Kl 09,30 gick berra o jag ut för att sätta upp rallybana, 10,00 kom Ulla. Vi tränade fram tills halv 1. Ingen av hundarna var på topp idag, eller snarare, man märkte av värmen. 
 
Sonic fick köra rally. han var inte riktigt med. Fick inte den kontakten vi brukar. 1a banan berodde på att jag gick för långsamt noterade ulla, vet inte varför jag gjorde det, kanske är lite slö idag. Gick bättre när jag gick i min vanliga takt, men han kändes inte sådär superglad som han brukar. 
 
Jarra var även hon ofokucerad. Jag har överseende med det i och med hon är skendräktig. Vi körde också igen lk 3 . Hon kändes väldigt bra. Förutom i fjärren där jag fick ge dk. men åter igen.  hon är inte sig själv och jag kan inte bli arg på henne för det utan jag får nog mer vänta ut det  :) 
 
Bilder från dagen i rallyn : 
 
 
 
Sen var det dags för lydnadsbilderna :)
 
 
*apport*
 
 
 
Därefter åkte vi och handlade, och fick sån lust o handla lite vårblommor. åkte en runda till mamma först för o se om hon hade några plast krukor till mina tomater , hon hade inte så många så pappa skulle kolla med. Åkte o tittade i pappas förråd också efter "roliga" grejer. Hittade en mjölkanna vi blev förtjusta i. Blev ännu mer förtjusta när vi hittade en mini mjölkkanna hemma i garaget som  lämnats av den som bodde här innan, vad tycker ni om resultatet?
 
 

 
 
Tror Sonic fann det väldans intressant i alla fall :P
 
 
En Vattenkanna hittades också i pappas förråd. Tanken är att plantera något fint även här men det får avvaktas tills vi kommer på vad. ^^ Den skall placeras så här i alla fall. I landet bakom är det lila blommor som slingrar sig runt väggen som kommer på sommaren :) 
 
 
 
Lite påskpynt gjorde vi också
 
 
 
Lite vårtecken från naturen har vi också:
 
 
 
 
 
DAgens fotograf: ^^
 
 
 
 
Ha det fint mina vänner :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0