Veckan som gått!

Hej mina vänner, allt bra? självär jag ruskigt trött men försöker hålla mig vaken så man kan få lite rutin . :)
 
I måndags körde jag igenom Jarra i lk 3.Eller ja, alla moment utan vittringen för hade inte dom med mig.
Gick bra, men det är små detaljer jag behöver putsa på. Tur man har tills hösten på sig ^^
 
 
 
I onsdags var vi o spårade skog
 
 
 
 
Mallen körde spontan uppletande  i skogen.. Spontanuppletande är när hon ser nånting fint på prommisen och vill ha den med hem...Matte ser det som ett tecken på att hon borde skaffa häst igen ??
 
 
 
I torsdags började kursen för Susanne, så härligt. Gillar verkligen henne som instruktör.! Tyvärr blev det ingen filmning eller bilder då det blev mörkt snabbt :) 
Fick tips om fortsatt kf (eller hur jag ska bryta en felinlärning) och träna tråkling. 
 
Igår var vi och hade fredagsmys jag och husse. Va härligt det är, med kvalitets tid :) 
 
 
 
 
 
Idag skulle egentligen kurs avslutning på brukskursen varit, men jag fick igår kväll en förfrågan om jobb som jag kände att jag måste prioritera så jag missade den. 
 
Meen till det skojsiga! så mkt planerat o så mkt o se ifram emot! Kalendern börjar fyllas. :)
 
Nästa helg är det lång vandring på kartan. Tyvärr kommer jag missa fredagen då jag fått förlängning på jobbet och kommer jobba shift nu. :)
 
helgen efter åker vi till barcelona :)
 
och helgen efter tävlar vi i gåsahoppet :)
 
helgen efter är det agility i tranås, 2 dagars :)
 
den 1 maj tävlar vi i smålandstenar
 
den 3 maj tävlar vi i ronneby
 
10 maj är det rallylydnad i kristianstad
 
11 maj är det agility dubbel klass två i jönköping
 
den 17 maj är det rallylydnad i torsås
 
29 maj-1 juni är det bruksläger med AFBV dvs Belgiska vallhundsklubben
 
20 juni-22 juni är det tävlingar på gotland
 
27 juni är det kurs för annica aller
 
28-29 juni är det karlskrona pokalen
 
3 juli-juli är det guldagility i kalmar. :D
 
Visst låter det skojsigt?? :D
 
Ha det fint mina vänner :)
 

Kommentarer
Postat av: ZooZoo-Jenny

Hej! :)

Jag har ett litet förslag som innehåller rabatter på hundfoder! :)

Maila mig gärna, [email protected]! Och spana in vår e-handel www.zoozoo.com <3

Svar: din mejl funkar inte. mvh Emme
emmelie rydell

2014-03-29 @ 22:48:43
URL: http://www.ZooZoo.com
Postat av: ZooZoo-Jenny

Har du en mailadress jag kan nå dig på Emmelie? :)

emmelie rydell

2014-03-30 @ 18:53:03
URL: http://www.ZooZoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0