Träning för matte.

Hej mina vänner, allt bra?Själv har jag mycket tankar om saker och ting, men jag behåller dom för mig själv, brukar va lugnast så ;) 
 
Idag tog jag tag i springandet igen. Har ju sprungit oregelbundet nu, mestadels pga jag vill inte halka och dö och sen ibland är det mörkt o då vill jag inte springa i skogen.. 
 
Ska försöka hålla mig till att springa varannan dag. 
Började från början idag dvs ett varv runt spåret. Lagom. Tvingar jag mig för mycket börjar väl skenbenen värka igen + att min motivation lär minska. Sprang inte hela varvet. Hade kanske kunnat om hundarna typ efter sådär 2 trejdedelar inte bara abrupt stannat så flåset kom ikapp mig^^
 
Motivationen känns bra, det mesta känns bra. 
 
Sotaren har vart här med. Inte ok tyckte mallen medans sonic mer var enligt sotaren :
"lite trotsig"
 
Att Sonic var lite trotsig innebär att han sprang och tog saker^^ Han är väldigt sån.  ;)
 
I morgon ska min bil in på verkstaden igen -_- Sen besiktning vid typ 5. Sen hoppas jag på att det går ett år innan jag behöver dit igen... 
 
Ha det fint mina vänner :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0