Spår, budföring med skott och filmkryp.

Hej mina vänner, allt bra? Själv mår jag helt ok. Solen har strålat så fint idag så energin bara flödar. !
 
 
Idag har vi haft spårkurs, det gick ganska bra. Mitt spår blev mer komplicerat än jag önskat men jag gick lite fel osv så det blev en utmaning för stackars mallen,  men hon skötte sig kanon med dom förutsättningar vi hade och jag är jätte nöjd.
 
Lollo smygfotade oss så här är lite bilder :D
 
 
(ignorera min mormors klädsel, trodde inte det skulle bli så vart idag hehe ;) )
 
Därefter var det budföring med skott. Det glädje mig att Ulrika hade rätt från förra gången, Det var inte skotten Jarra brydde sig om, utan underlaget. Hon har lite svårt o sticka iväg och finner det mer lämpligt o kolla av skytten (för den står närmre) än mottagaren. Detta får vi träna på. Skotten hörde hon inte och det är ju skönt ♥
 
 
Hemma igen körde jag  4-5 st kryp, detta är nånting jag tränar pyttelite varje dag då jag tror det ger bäst resultat.. Här kommer en film på skumprumpan :)
 
 
 https://www.youtube.com/watch?v=wFAdtKTXHL4&feature=youtu.be
 
 
Igår hade vi dessutom årets första grillning 
 
 

 
 
Kolla va glad han var ^^
 
 
 
Ginza (pappas ena hund) gjorde besök i hundarnas lekssakskorg..  (Pappa gillar grillat)
 
Igår planterade vi även tomater, Chilli och lite blommor. 
 
Godisletande idag
 
 
 Skyltar som ulla skrivit ut till mig inplastade också så passar perfekt i nya hållarna :D Tack! Nu har vi o träna på både fortsättningsklass och avancerad :D
 
 
 
Ha det bra mina vänner :)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Angående krypet gissar jag att det var "skumprumpan" du ville ha tips om? :)
Nu vet inte jag hur du vill att ert kryp ska se ut men trots sin teknik är hon ju faktiskt låg ändå. Och fram är hon ju också låg och fin.
Vore det jag hade jag inte pillat för mycket:)

Svar: Ja det var precis den, vad skönt att höra, då fortsätter jag med att träna mera stadga, tack för din kommentar :)
emmelie rydell

2014-03-09 @ 09:05:40
URL: http://www.yrlabus.se/bloggen/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0