Ligger lågt.

Hej mina vänner, lusten o blogga är låg. Tränar gör vi. Spårdag hade vi igår. Hon blir säkrare o säkrare. 
 
Bytt omgivningen när vi tränar vittringsappotering, svårare sa hon. 
 
Framförgåendet är vi i en punkt där vi borde plocka bort pinnarna.. 
 
Annars har vi mest lugnt. 
 
Sprungit har vi varannan dag. duktiga vi är. 
 
 
Har sagt upp mig på jobbet. Blev erbjuden helgnatt eller helgdag. Tackar nej. Valet var visst mer självklart för berra än för mig. Men han insåg nog efter förra året hur jag blir om man tar bort det jag älskar dvs hundaktiviteterna. Det känns okej, Jag känner mig mogen för att söka nytt och ser posetivt framåt. Har bara hunnit söka ett jobb (skickat cv) ska ringa i morgon tänkte jag och prata med dom. 
 
I helgen flyttas alla hinder från linnefors till Eriksmåla. Kom gärna o hjälp o bär.
Ulla o jag ska köra en rallybana innan också. I linnefors. Ni är välkomna o vara med där också tror jag.
 
 
 
Ha det fint och ta hand om er :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0