Duktig matte, duktig malle, duktig Sonic

Hej mina vänner allt bra?
 
Själv har vi haft träningsdag idag.  Jag var lite trött på morgonen men hade gett mig fan på att springa. Jag vill inte släppa detta nu. Aktiva hundar kräver vältränad matte! 
 
Idag sprang jag hela varvet utan problem, vilket innebär att jag borde utöka till 2 , det ska ju inte vara allt för lätt.  :)
 
 
 
 
Sen sov vi ett par timmar sen var det dags för spår. (Det var en av anledningarna att jag sprang på morgonen, så hon fick vila lite )
 
 
 
Därefter åkte vi hem o körde Lydnadslydnad och brukslydnad. Gu va bra hon gick. <3
 
Sonic fick sedan köra lite rally. Provade 8ans frestelse men var lite trögför la bollen som en av frestelserna o han blev typ båltaggad. satt o skakade av vilja ha men inte få. Tog bort den efter en gång, ingen mening att göra supersvårt i början. ! 
 
Överlag gick det bra ,  han var lite taggad. 
 
Därefter körde vi köttbulle uppletande med det som var kvar av belöningarna. 
 
 
Mina skylthållare har kommit också och jag har hämtat ut dom :D
 
 
 
Gårdagen bestod enbart av vila. En skogis blev det i solen. :D
 
 
 
Ha det fint mina vänner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0