Tävlingar, tävlingar livet, tävlingar inköp anmälningar.

Ja hallå ja, jag har varit lite dålig på att uppdatera här.. Har haft annat för mig :)  Hoppas allt är bra med er. 
Själv är vi på uppgång igen. Jag har hittat knapparna, balansen till att köra säkert igen. 
 
Mycket har det hjält med 2 + 2 metoden på balansens uppfart. Men detta är ju ännu inget som är riktigt befäst om man säger :)
 
Vi har varit på Gotland.  3 dagars tävlingar. Väldigt trevlig och välskött tävling. Fina ytor,, fina hinder och goa agilitymänniskor. 
 
Jarra och jag hittade tillbaka. Fann varandra, och återgick till gamla vanor :D Inga pinnar blev det hem, men en glad matte! 
 
Sonic ångar på, kör nollat efter nollat. (med tidsfel eller nära på) Men jag är jätte nöjd. !
Placeringar tog vi varje dag. 1 första plats och 3 andra placeringar :D
Gotland är vacker, och speciellt boendet. Vi bodde på Mulde fritidsby. Där finns hjorthägn, kräftuppfödning, tryffelodlingar och vackra naturstigar. 
 
 
Här är Jarras lopp:
 
 
 
 
Här är Sonics Gotlandslopp
 
 
 
 
I veckan som gått har jag kört en del lydnad dels med Martin och dels med Ulla, tyvärr inga bilder på det:/ Men känner mig kanon.. 
Har anmält lilleman till Lydnadsklass 1... ^^
Jag förväntar mig inte ett första pris. Däremot kanske 140 p då hade jag varit jätte nöjd :)
 
Jag har också gjort lite dyrare investeringar... 
 
10 styckna sådana här har inhandlats :D
 
Och eftergårdagens störningsmoment innan tävling gjorde jag ett inpulsköp...Det var rea så jag kunde inte låta bli...Ett sånt här är efterskickat :D
 
 
 
 
 
Ihelgen har det varit Karlskrona Pokalen. 
 
Jag är jättenöjd med mina hundar. Jarr tog första pinnen i ag2an. Och Sonic med!! den ni ;) ^^
 
Dom har lyssnat, varit med, uppmärksammat och jobbat så fint o bra! är så stolt över mina små :) 
 
Idag var Jarra sådär ostyrbar som hon blir ibland.. Jag brydde mig inte, gjorde ingen sak av det, vi gick av med ett skutt o kampade lite. DEt har varit så många lopp som gått så bra nu så varför älta o haka upp sig?? Hellre tar jag olydnaden med glädje än olydnaden med massa negativa känslor! :)
I hoppet idag diskade vi oss, Jag glömde plocka henne efter en tunnel o bara sprang, får skylla mig själv. MEn känslan var helt bra. öset fanns men ändå hennes nogranhet som man inte ofta ser. Inget river eller så . kanon! Bobbe nollade båda sina lopp, Toppen! Han har verkligen förändrats , visar mycket mer glädje nu. <3
 
Har fått lite tips. Fick en retfull rivning på näst sista hindret igår. vet att vi får det när jag "stannar" innan hinder så det va mitt fel i vanlig ordning. Fått lite tips av Susanne, ska köra på det:D
 
Här kommer loppen! :
 
Jarra:
 
 
 
Sonic :
 
 
 
De arbetade in sina staravgifter i alla fall mina 2 goa ♥
 
 
Av husse har jag i veckan fått en bukett rosor, han är för bra mitt man ♥
Och rosorna utanför blommar så fint 
Gubbarna är fina dom med ^^
Och min vackra Barcelona Dahlia är den jag vårdar mest :D
 
Träningen skall inte heller förglömmas.. ÅRskort för simning är inhandlat. 2 gånger hann vi simma, jag har tröttnat lite på att springa och  jag gillar ju simma inomhus. Blir nog bra. 
 
Agilitykursen är också avslutat, titta så duktiga dom har blivit!
 
 
 
Fick även en jätte fin blomma av kursarna från Allmänlydnadspasset som också avslutades i veckan, Tackar så mycket, :D
 
 
 
 
I helgen inväntas Guldagilityn. De e bara o köra! Vi hörs :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0