Bruksläger AFBV :)

 
 
 
Jarra under helgen:
 
 
Eccho:
 
 
 
Esta :
 
 
Blixten :
 
 
 
Erik:
 
 
Farkas :
 
 
Dezzy:
 
 
 
 
Micra :
 
 
 
Och där var ett urval av bilderna färdiga :)
 
Det har varit ett ganska jobbigt läger för mig. Jag har behövt jobba mycket med mig själv och mitt tänk. 
 
Det är ju faktiskt så att jag gått från att ha en hund som går som en liten pil i spåret och plockar alla pinnar till att ha en hund som inte alls tycker spåret är roligt och defenetivt inte pinnarna. 
 
Vi plockade bort pinnarna. Jag tog lite illa vid mig i början av att höra att det inte är befäst för henne. Jag vet ju att det egentligen är det. Jag vet ju att hon har kunnat väldigt bra. 
Jag fick rådet att byta markering (har ju liggmarkering) men efter att suttit mig ner och skrivit ner för och nackdelar konstaterade jag tydligt att jag vill ha liggmarkering. Jag slipper tugget, jag får en tydlig markering och på tävling ligger hon kvar i spåret... 
Det negativa hade varit vittringsappoteringen och konflikten där, men efterssom att hon nu mera med glädje även löser vittringsappoteringen så ser jag inte problemet efterssom vi hade löst det redan innan .  :)
 
 
Jag gillar Markus tänk och sätt att träna. Allt går ut på glädje och motivation. En del är tvärt om hur vi har tränat tidigare. Och jag kommer att bryta mönstret och ta till vara på de erfarenheter jag har fått. Och jag ska få tillbaka min glada 10 poängare till spårhund.  :)
 
För övrigt så har det nu kommit en knopp på dahlian jag köpte i barcelona!! :D
 
 
 
Och titta här då!! Kiwi kärnan har tagit sig, så roligt :)
 
 
 
 
Och den lilla chihuahuan var glad att matte kom hem  (suddig bild)
 
 
 
Och övrigt har växt väl, snart ser man vad det är och jag vågar rensa bort ogräset. 
ÄVen vad som ska bli nya hundkojjan har fått sig lite färg här på eftermiddagen :)
 
 
 
 
 
Pappa med dogs kom förbi på grillning väl hemma . Fiffi har fått en ny "snygg" rakning ^^
 
 
Vi hörs :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0