GULDagilityn!

Nu har jag slarvat igen.. har inte riktigt haft orken att sitta här. Eller orken har jag väl haft men inte lust typ :) 
 
Det har hänt en del. 
 
Vi har tävlat Guldagilityn, Jarra gick pinnlös men jäklar va snygga vi är ihop.. Hon har verkligen varit duktig, men och följsam.. Däremot kom massa tjuvstarter -_- MEn jag resonerar lite som så att tjuvstart på tävling, betyder mer träning, och det är ingen mening o tjabba med henne om det på tävling utan man får sätta på sig själv dumstruten o åka hem o träna helt enkelt. 
Sonic däremot tog pinne, så duktig liten kille <3 
 
 
 
Fotografdaniel.se har tagit bilderna :)
 
Här är bilder från resten av mitt glassiga liv..
 
 
 
Semesterna har nu invigts också och första aktiviteten var släktkalas som bestod av besök på kyrkeby bränneri (det enda brännvins bränneriet som ännu är kompakt i sverige) och avslutades med lekar, lerduvsskytte och ölburksskytte :)
 
 
 
Och mina fina kiwisar mår bra :)
 
 
Vi hörs :)

Kommentarer
Postat av: feelingsonoff.blogg.se

Synd att hans text är mitt i allt, tycker de förstör bilden:P

Svar: aa men annars får man betala ^^
emmelie rydell

2014-07-14 @ 22:07:56
URL: http://feelingsonoff.blogg.se/
Postat av: feelingsonoff.blogg.se

Hur mycket tar han för en bild då? :)

Svar: ingen aning :D
emmelie rydell

2014-08-02 @ 21:09:08
URL: http://feelingsonoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0