Saker och ting

Har på senaste tid grämt mig. En känsla som hela tiden gnager.  
 
En jävla trötthet som aldrig tycks gå över och en motivation som är nere på noll. 
 
Kanske har jag för mycket krav på mig själv.  Och nånstans har jag fastnat där jag inte vill vara. Jag behöver framåtdriv, motivation utanifrån. Och det är svårt att få. Jag behöver pepping, nån som säger vad jag ska göra så jag hamnar på rätt spår. 
 
Jag tränar utan mål och utan en klar målbild. Det är jobbigt. Önskar träningskompisar som kan sin sak som vet vad man själv går igenom och hur man ska fixa det. 
 
Känns inte som jag gör min hund rättvisa, ger henne inte det hon behöver. Vi gör inga fel det gör vi inte så. Men jag står och stampar. målbilden är borta allt känns så trist o lamt. 
 
Önskar kurser för lk 3. Momenten kan vi nog fixa själva efter traggel, men jag behöver pepping och en spark där bak. 
 
Det finns många man kan be om hjälp, men jag vill inte vara den som inte kan komma med tips och ge saker tillbaka. 
 
Mycket kommer nog kännas bättre efter årsmötet, då kommer jag gå ur både styrelse och agilitysektor. Varför vill jag inte skriva i bloggen för det tjattras så mycket då vilket det säkert redan gör. 
 
 
Det känns som jag har gett så mycket den senaste tiden men fått kämpa för att få ta, och jag vinner inget på att ge längre . Det gör mig varken gott eller ont. 
 
Jag har gått med i nybro bk igen, hoppas på att börja träna där mer.
 
 
Vi får se vart vägarna bär.
 
 
Ha det fint mina vänner :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0