Dag 7 – Hundsport.

Här antar jag att jag ska skriva det vi faktiskt har tränat. För att räkna upp alla sbks grenar känns lite trist och hade bara lett till att jag kopierat :P
 
Sonic började sin karriär med att enbart köra agility.
 
Min kusin Linn som är super duktig på fotografering har tagit bilden :)
 
Sonic kör också rallylydnad Vilket han älskar! :)
 
 
 
Sonic har också tränat tävlingslydnad med husse. 
 
Uppletande är en gren har verkligen gillar träna
 
 
 
 
Viltspår har vi kört en del.
 
Sök har vi tränat. Men det finner han inte så kul.
 
 
Trix har vi tränat en del
 
 
Jarra tränar tävlingslydnad
 
 
 
Sök har vi gått ett par kurser i
 
Uppletande gillar hon också.
 
 
 
Utställningstränat har vi gjort. Passar inte oss.
 
 
Agility kör vi. 
 
 
Ipo har hon fått prova på
 
 
Bruksspår kör vi.
 
 
 
Canicross kör vi för konditionen.
 
Trix kan hon lite också.
 
Det är lite vad vi pysslat med/pysslar med. Vi har även tränat kantarellsök men jag hittar ingen bild på det just nu :)
 
Nu ska vi sticka ut till Eriksmåla på brukskursen. Min motivation till träning är just nu 0.Eller ja min motivation till det mesta faktiskt. Tror jag ska ändra mina planer och bara leka med min hund våra 20 minuter..
 
Imorgon kommer frågan:
Dag 8 – Har du och din hund tävlat?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0