Dag 13 – En ras du inte vill ha

Och nu kommer då rasrasisten fram igen. Jag vill inte ha någon annan ras. Men minst av allt hade jag nu velat ha nån slags vinthund. Dom har ingen av de egenskaper jag söker i en hund, visst kan man träna dom så klart. Men de har inte de förutsättningar som jag önskar till de grenar jag vill tävla och träna. 
 
Men är det det som är det fina med de 400 raser som finns i sverige att det finns nån som passar till alla.. 
 
DAgen idag har varit underbar även om jag känner mig något trött. 4a timmars sömn efter jobbet är bra för attvända tillbaka dygnet. 
 
Idag har vi varit och tränat agility jag , Lena och Agnetha. Och så härliga dom är.  Provade släppasonic lite mer i slalom, vi är lite grann i ett stadie nu där han behöver utveckla det, och lära sig söka det ytterligare. 
 
 
 
Jarra fick köra nån kombination bara, hon ska ju va på kurs hela helgen så ville hon skulle ta det lite lugnt. Någonting jag i dag noterade var att när vi kom in i ridhuset så var det 3 voffar där, men Jarra noterade dom inte ens. Och det gör mig glad för det är såna framsteg.Härligt!
 
 
 
Lite alla hjärtans fika blev det också, smaskigt
 
 
 
Min fina sambo hade också skickat blombud och köpt handgjord choklad ♥
 
 
Imorgon kommer frågan :
Dag 14 – Det här älskar min hund
 
Om matte inte är på tok förtrött efter kursen så klart.Spännande :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0