allt o inget.

tjoho. Nu ligger bloggen nere, just för att vi har lite träningsvila. Skönt det med ibland tycker både jag o dogsen. Det har varit ett hårt träningsår och då förtjänar man lite "bara vara" Sonic är så klart den som är nöjdast :):)
 
Igår var Jarr o jag iväg på kurs för Jouni Orenius och Åsa Samuelsson. En jätte bra kurs :):)  Här är lite film från dagen :)
 
 
 
 
Fick lite finurligasådär egentligen självklara om man tänkt på det tips, dessa skall memoreras o tränas på  :):)
 
 
Vi fick även möta årets första snö :D
 
 
 Idag har dagen bestått av att vara i agilityfabriken i hässleholm där vi deltagit i midvintercupen.
Jarra placerade sig som nr två efter en rivning pga snubbel men hade annars bäst tid. hon har hållt i hop så super duktigt så jag kan inte vara annat än stolt över henne. 
Just nu bara längtar jag efter 2015 och dess utmaningar som vi kommer möta. Så spännande att starta ett nytt kapitel :)
Här är alla Jarras lopp
 
 
 
Sonic var också med så klart! han hade en jäkla speta i första loppet, men orkade inte riktigt slalom i andra så vi blev utpetade av vår motståndare, men lika glada va vi för de :D
Här är Sonics lopp
 
 
 
Utöver det så fortsätter jaktkattens etablering. Här är lite bilder på henne.. 
 
 
 de va allt, nu ska vi vila lite :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0