Påminnelse till mig själv.

EFterssom kursen idag blev inställd gick vi ut o körde lite själva när det var uppehåll en kortis.
Började med Jarra och framförgående. Gick inte alls bra, hon har låst sig lite på mig. Jag backade ett steg med synligt föremål. Hon slöade sig, jag analyserade. Rösten! JAg använde hård rösten. Bytte till gladrösten och fick en hund som ville dundra fram. Bra lösning och bra träning de sista gångerna. Avslutade med ett lyckande. Tränade lite "runt" på hindret samt Jakko och twinkelwinkelgrejen.Hon köpte det fint. 
Byggde en liten kombination på tre hinder. Satte det super trots svår slalom ingång. Nästa gång ska jag nog vinkla den ytterligare och se om hon löser att samla ihop sig där. 
Taskig var jag mot Jarra också.. Råkade kasta bollen rakt i fejjan på henne när jag skulle belöna^^ Elak matte. Tur det var den tunna pipbollen och inte en sån där hård tålig^^
Tog ut sonic med, tränade även där på bakåthopp, hinderdriv och självständiga slalomingångar när matte är på vänstersida.Blev bara lyckande där också.. Förutom en stormande malle som en gång trängde sig in på planen och knep bollen ;) 
Lite kf tränade Jarra också. Gick med bra. Nog dags att jag börjar träna a:et med henne också tror jag,, Men så segt när man inte har ett a hemma :P 
Berra har fått beodrad övertid hemma hela veckan nu också.. Så roligt.. Vi som träffas så ofta..  
BEstämt mig för vad jag ska köpa på agilityspecial nu, blir en 6 meters grön tunnel :) Spännande :)Ha det bra :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0