Ännu en Bildbomb.

Här sitter jag. VÄldigt suur. HAr skrivit styrelseprotokoll och det gick bra.. Sen skrev jag medlemsmötet protokollet och det gick mindre bra för jag råkade radera allt så nu är jag sur på  mig själv och beslutar mig för att vänta lite med att göra om det för mina nervers skull^^
 
Tog lite bilder igår på morgonen innan jobbet, tänkte jag skulle slänga in dom här. Jag har så grymt roligt med min kamera men jag skulle behöva lite nya motiv att fota känner jag. Inte kul o titta på en blogg med samma sak hela tiden^^ 
 
Idag hoppas jag på att issa o frida ska komma så vi kan spåra lite. Jag behöver träna på nya spårläggare efterssom jag omedvetet styr Jarra i spåret. OCh husse jobbar ju och pappa med enligt sig själv men inte enligt  någon annan ^^
 
Idag är jag ledig och det är skönt. Tyvärr har dagen då ju spenderats framför datorn men såär det ibland. Hundarna vill ha uppmärksamhet för dom har saknat matte i veckan. Här kommer bilderna i alla fall :) 
 
 
 
HM känner apporten men den var klurigt gömd..
 
Matte glömde halsband. 
 
För ovanlighetens skull är pappa ute med sina, säger till mig att "kör inte försen mina hundar är borta"
 
Då kom känslan eeh typ och hur lång tid tar det? För att motionera verkade dom inte sugna på..Eller flytta sig från vägen.. 
 
Sen var vi ute och sprang :)
 
MAllen skriker rädda mig??
 
Vattna
 
Och iväg igen :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0