Jackan har kommit + Shoppaholic.. Igen.

wihoo min nya fina jacka har kommit, och den satt som ett smäck:D
 
(Jag kan inte riktigt den här grejen med o posa o fota sig själv o så så igga mitt koncentrerade uttryck och stela kropp^^ och den sitter lite lustigt nu men vi är nöjda att jag fick en bild^^)
 
 
 
Mallen undrar vad fas*ken matte pysslar med..
 
 
Passade även på att shoppa lite till som var "nödvändigt"
 
 
Alla sonic bollar är trasiga så 4a nya blev det :)
 
Flistuggens apport börjar bli risk för spetor i munnen.. 
 
Vi ska ju börja spåra skog nu och matte vill inte gå vilse. köpte 25 st
 
Och den nya snygga selen måste ju ha en matchande lina såklart.
 
Magsjuk malle måste få ny rolig leksak...
 
Mina riktningsppinnar jag har från Jami är så stora, så köpte några lite mer diskreta. 
 
 
Utöver det innväntar vi leverans från Tuggmästaren där vi beställt torkade hjortpinnar och ett storpack oxlunga :)
men det får invänta provsmakning tills mallens mage är i ordning igen :)
Tjoho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0