Garageröj och höstpromenad :)

Hallå mina vänner. läget här hemma är chill. Jag är ännu inte riktigt kry från den där förbaskade förkylningen -_-
 
Mallen är magdålig igen.. inteså vi behöver springa ut en gång i timmen (än i alla fall) Ska köpa lite köttfärs till henne så får vi se. :/
 
 
Jag vaknade lite fint kl 5 idag. Kunde inte somna om. Mallen och jag satt framför datorn (Mallen är egentligen en chihuahua som måste sitta i knäet på en hela tiden) till det blev just sen gick vi ut och röjde i garaget som var så himla stökigt. Plockade in lite hinder o så på tomten. 
 
Före:
 
 
Efter :
 
 
 
Sen tyckte jag det var tråkigt att husse låg o sov så vi gick o väkte honom och tog en morgonhöstpromenad :)
 
 
 
 
 
 
SEn fick vi stanna ett par  gånger o fixa med Jarras klövjeväska. Jag är inte riktigt nöjd med den så i julklapp önskar jag mig en ruffwear istället. Med ring baktill.  Den kostar typ 800 spänn så jag vill inte slänga pengarna på det just nu^^  
 
Vi hörs o syns mina vänner, Snart vankas jobb :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0