Fick på hälsning av 3 troll

Hallå alla. Allt bra? Själv är vi fortfarande slitna här hemma . Dagen har varit chill. Vi har eldat lite i brasan bara för att det är mysigt. 
 
Mallen ville vara så himla hjälpsam när vi hämtade veden så sälen som promt skulle med ut fick åka i korgen och vedträna i hennes mun. Mkt nöjd.
 
 
 
 
 
Innan dess kom tre troll på besök för rakning. 
 
 
 
Sen har jag diskat lite, tvättat ett par tvättar och sen bara tagit det lugnt.. Skulle egentligen till företags hälsan idag men det blev inställt av någon anledning och jag ska få en ny tid. Lite synd. 
 
Jag har beslutat att hundarna ska ha vila fram tills i alla fall onsdag nu. Dom behöver detta. Annars får jag tillbaka omotivationen. Lite synd är sugen på spår menmen. :)
 
I helgen har jag anmält Jarra till apellen. Jag tror egentligen inte hon är mogen. Men jag vill testa, se var vi står. 
Framförgåendet har hon inte. Budföringen är inte heller fullständig.Spåret kan hon tappa ibland också.. Eller inte tappa men inte alltid gå i kärnan och ibland ringa i vinklarna..  Så vi får se som sagt.. Jag behöver många hållna tummar i alla fall. 
 
Ha det så fint.  :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0