FEber, Nätshopping, telefontömning och klövpåfyllning. :)

HEj mina vänner, allt bra? Själv har jag den bättre tiden på dygnet just nu. Jag har alltid trott att när man har feber mår man sämst på morgonen för att man vaknar då. Men bevisligen har det inget samband har jag som nattarbetare upptäckt. Natten gick bra tills kl 5 då blev det sämre. Väl hemma hade jag kanonsvårt att somna vilket sög. Hundarna väkte mig några gånger i form med att brottas på mig.. De har nu inte aktiverats på 4a dagar bortsett från att de från tomten jagat bort de där förbaskade råddjuret som är här o tjabbar jämt.  Dom lyder inte husse så bra.. 
 
Idag rastades dom lite på åkern vid mamma, jag vågar inte gå i skogen än då pappa inte riktigt har koll på jaktlaget idag. På med massa reflexer och sen kasta ankan 2 gånger för jag orkade inte mer:P Vildsvinen hade varit där igen. Nybökat. Super tyckte JArra , blev lättare att gräva  ner ankan i mjuka marken då. 
Sonic mest bara är. Han är lite mer känslig för när jag inte är pigg så han lämnar sällan min sida. 
Kort tog jag inga tyvärr då batteriet på kamran var slut nåågon dvs inte jag ;) hade lämnat kamran igång i sin dator när hen tömde den.. 
 
Nya älgklövar har vi fått från Isabells granne, bra där.
Funderar på om man vågar ge dom det rått så de får tugga lite? Tänker med päls och allting eller hur gör man ? :)
 
 
 
 
Shoppat har jag gjort lite idag också. Blev en ny vinterjacka och en ny mössa från Arrak. ÖVervägde dyr jacka då jag resonerade som så att det är ytterst sällan som jag går i "vanliga" kläder, så varför köpa en vinterjacka för 1500 som man bara använder typ 10 gånger? Så då valde jag en prisvärd och enligt mig snygg hundjacka istället som jag kan ha varje dag. Min andra arrak har ju gått lite sönder pga mallen blir glad när jag kommer hem och då talar om det med sina tänder ;)
 
Fina va? :)
 
Då min tfn för femtioelfte gången lagt av har jag nu min äldsta jag har hemma dvs inget internet -_-
Så jag är inte så lätt att nå som förut. Det verkar även som jag inte får vissa sms speciellt från iphone. Vet ej varför . I vilket fall som så tömde jag alla gamla bilder från den, tänkte lägga in lite här. kvaliten är inte den bästa så klart men :)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0