Julfirandet avklarat.

 
 Och jag har haft väldigt trevligt :) Här kommer lite bilder :)
 
 
Berras hund när han nördar. Han har döpt den till Jarra.. 
 
Spåra.. 
 
Stjäla julgran.. 
 
Den blev lite stor.. 
 
*Se fina ut*
 
Förväntan på julklappar..
 
*Se fin ut Sonc*
Vill inte tycker han..
 
Direkt leverans av paket från mallen
 
Hundarna var festliga och gav husse en cyckelhjälm efter alla omkull cycklingar i år;)
 
Och i julklapps väg fick jag precis vad jag önskat mig :) Fotade inte allt men. Fick också 25 andelar i en galopphäst samt 1000 kr till agilityhinder av bästa Sambon. Ett slalom kommer köpas in <3
 
Man kan nästan tro att det är issa som fixat detta ??
 
 
 God jul mina vänner och blogg läsare :):)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0