Agility träning.

Hej mina vänner , allt bra?
 
Idag har vi varit o först kapat lite ved
 
 
Det kom ett läskigt monster mot oss. 
 
GE mig uppmärksamhet!!
 
 
Idag startade också kursen för Susanne, vi tränade banan från klass två i ystad som sonic o jag körde , det var en knixig men rolig bana. Lite skillnad dock att köra sonic och Jarra, ;)
Det märktes att varken matte eller Jarra var på topp, efter varje gång hon kört sprang hon till "vårat läger" och lade sig med bollen och tog lite vatten.. Drack ur 2(!) skålar när jag plockade ur henne ur bilen..
 
 
 
Hon kämpade väl ialla fall mallen, men det verkar som att både hon och jag var väldigt trötta efter helgen som gått. Inte nog med det så råkade jag sparka stackaren, hon skulle hoppa muren utifrån, så jag ställde mig för att "blockera" förbi smittning, men jag var för slö så jag råkade sparka stackaren i stället, och hon tog ju åt sig lite :/  fast vi körde på direkt så det gick över. MEn ändå. Stackars dutt:P
På första kombinationen stod Susanne på planen och coatchade ulla, tänker inte på att Jarra och jag kör där, Så jarra sprang på henne, sket i det och racade vidare^^ Hon tål rätt mkt när vi kör, inget som stoppar henne.
 
Susanne påtalade även att när jag snabbt flaxar för att styra Jarra, då river hon, detta är något jag måste memorera och tänka på, jag är ju rätt flaxig av naturen :)
Här är en liten filmsnutt.
 
 
 
För övrigt har jag värderat mitt liv just nu, och jag måste säga att jag är väldigt nöjdmed mycket. 
Tänk vad långt vi har kommit.
Idag satt Jarra helt lugnt medans de andra tränade. ÄVen tävlingen likadan. Hon låser sig inte längre på de som kör och det är super!
Jag är stolt över att hon inte uppvisar de stressbeteendensom lätt kommer. 
Fin omgivning är det i alla fal
 
 
 
 
 
Sen fick Ulla och Jag belöning ;)
 
 
Ha en bra mina vänner, vi kör på vila ett par dagar nu :) 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0