ohundiga bloggen - fotografering

Tjo mina vänner, allt bra ? Själv leker livet även om jag latat till mig nu några dagar.  Igår körde vi en kort "motivationsrunda" med trehjulingen annars har vi kört vila.
 
 
 
Lille Mint var väldigt röd i ögat idag har annars tänkt köra dom lite i agility, lite grunder. men vi får ha lite omvårdnad i stället så är det ibland :)
 
 
 
UTöver det är det just idag Kaspers 4a månaders dag och berras och min 6 års dag. :) Firade det med lite foton på Kasper , käka snabbmat och bestämma att vi ska prova flyga luftballong i sommar. Yäpp. 
 
 
 
Sonic var ju givetvis först ut på bebis fotograferingen. 
 
 
Sen kom Bacon :)
 
Kasper foton: 
 
 
 
tjing :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0