Mycket på G

Hej mina vänner, allt bra?
 
Själv rullar vardagen på i en rysslig fart. 
 
Jag kan väl börja med att berätta att vi var på träningstävling och Km på Karlskrona Bk. 
Jarra körda två jätte fina lopp tyvärr slarvade jag på ett hinder annars var det jätte fint. Jarra kom tvåa i Kmet i Large. 
Sonic gick ju som en pärla, det gör han ju jämt grabben , Sonic Vann Klubbmästerskapet i Medium som enda hund som tog sig igenom båda banorna tror jag ♥
 
Lille Mint var med i Blåbärsklass och körde två nollade lopp. HAn var såå duktig :)
 
 
Vi har tränat en del Fysik på sistonde, Jarra är Ju självklart fortfarande på uppbyggnad :)
 
 
 
Vi har också varit och besökt Friskvårdsmässa som Kalmar Vetrinärklinik Annordnat. Väldigt trevligt initiativ.
Som grädda på mossen vann jag också en ny sele i Tipsprommisen. Skojjigt. 
 
 
 
Lydnad och Agility kör vi på för fullt, Jarra försöker jag bara bygga erfarenhet på i lydnaden och göra stabila moment, Lille Mint har fortfarande hinderinlärning pga jag inte tidigare haft möjligheten att träna vissa hinder men nu är vi igång med dom med, Kul! :D  Sonic ja, det finns inte mycket o säga, han gör det han ska :)
 
 
Bacon har också börjat vara ute mycket mera och därmed blivit av med sitt vinterhull:P
 
 
Största Nyheten är väl Kanske denna med.. 
 
 
 
Ha det Bra mina vänner :)
 

Kommentarer
Postat av: sillyshepherds.blogg.se

Vad roligt att läsa om dina vovvar! :)

2016-05-21 @ 19:26:58
URL: http://sillyshepherds.blogg.se/
Postat av: sillyshepherds.blogg.se

Vad roligt att läsa om dina vovvar! :)

Svar: tack :)
emmelie rydell

2016-05-21 @ 19:26:59
URL: http://sillyshepherds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0