Lydnads helg för Pia Albinsson :D + lite smått o gott :)

Oj oj vad jag ligger efter med mitt bloggande, man får nästan skämmas :)
 
Förra helgen hade vi Pia här nere på besök, Både Lilla Mint och Jarra hade varsin plats, 
 
Jag fick massor av tips på precis det vi behövde träna så jag känner mig så peppad och glad. 
 
Jarra kollade vi mkt på Elitens vittring, just för att jag kört fast lite där  ( hon plockar medans hon letar )samt framåtsändandet och riktnings appoteringen och även där fick jag ett toppenplan framför mig så det var roligt :D
 
 
Lilla Mint kollade vi sammarbetet med samt fria följet och störningsträning. samt avlämnandet i uppletandet som han gärna fjantar till det med genom att kasta föremålet över sig och sen fånga det igen.. 
Även här har vi och jobba på :D Lite bilder från dagen! 
 
 
 
 
 
 
 
Vi har också passat på att ta årets första bad, ja inte jag alltså utan dogzen :)
 
 
Och käkat lite på resturang med våra pälsbarn :P
 
 
 
Vi har också varit på skottträning idag. För lilla Mints skull (ville se  hur han skulle reagera. ) Han reagerade inte alls denna gången heller så det känns så klart jätte skönt! :) 
 
I torsdags var vi på agilityträningen.  Jarra fick köra sitt första lopp sen operationen och jösses vad glad hon var min fina :)  
Lilla Mint provade jag köra bana med och min själ om han inte satte den på första försöket. Första gången han kör en hel. Så det kändes ju jätte roligt :) 
 
Lite kondis har vi hunnit med också :)
 
 
 
 
Lite trädgårdspyssel fick det bli idag också, och ett besök till långasjö växthus :)
 
 
 
Jag beslutade mig för att prova nyponpulver på Gammelman, får väl återkomma med info om det senare, om jag märker någon skillnad eller ej :)
 
 
 
Och en bild från tidigare idag
 
 
 
Vi ses :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0