Ska bli skönt när det är över..





Ja löpet för jarra fortgår.. 

Lille mint har det jobbigt, piper, vankar , äter inte. 

Konflikter om att han ska ligga i sängen och inte stå vid gallret.. 

Tränade lite grann. Han var duktig, men insåg sen att nä. Han gör av med så mycket energi i stressen just nu så det är nog dumt o träna. Han var i alla fall duktig men det kändes inte rätt . 

Är inte alls glad över att han inte äter. Han är ju redan så tunn :/ 


Har honom i koppel nu när jag sitter vid bordet. Det kändes som han pustade ut. Först tänkte jag att nä så kan man inte göra liksom , men samtidigt blir det en påtvingad passivitet, och det behövde han. 
Man får göra det bästa av situationen. 

Han har sovit i alla fall nu när jag sovit under dagen , jag stängde dörren. Taskigt mot jarra som får vara själv i vardags rummet men vad ska man göra. Sista jobbnatten sen sover husse med två och jag med en i gästrummet. 

// trött matte 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0